online store
WhatsApp

אוטומציות בעזרת הוואטסאפ לעסק שלך

כל מה שתצטרכו לדעת על אוטומציות בוואצאפ וכיצד הן יכולות לשפר גם את העסק שלכם
סמארטסנד SmartSend
20/9/2023

בין אם אתם מנהליםעסק קטן מהבית וזקוקים להקמת מעגל לקוחות ובין אם אתם כבר עם ארבעים שנה וותקבתחום מסויים ונהנים ממוניטין שהולך לפניכם, אוטומציות לוואטסאפ הן הדבר החםוהמועיל ביותר לבית העסק שלכם שחוסך לכם זמן, כסף ובעיקר מפחית לחצים. שמירת קשר עם לקוח, מענה לשאלות שונות, תגובות אוטומטיות ללקוחות מתעניינים ופתירת בעיות בזמן אמת, כל אלו יכולים להפוך להיות אוטומתיים 24/7 בזמן שאתם עסוקים במלאכתכם, מטפלים בלקוח אחר, או ישנים שנת ישרים. בצורה זו מופחת ממכם בצורה דרמטית העומסוהלחץ ולכם יש יותר זמן פנוי לנהל את הפעילות השוטפת של העסק או לבלות עוד שעה בפארק עם הילדים.

Smartsend

smart send מספקת לבית העסק שלכם פתרונות מועילים לניהול קל, פשוט ויעיל יותר דרך תוכנת וואצאפ עד לארבעה מכשירים שונים במקביל, כאשר כל האפליקציות שבהם בית העסק משתמש החל מגוגל קלנדר וכלה בחשבוניות ירוקות, מנהל משימות מנדיי ואפילו אקסלווורד, החשבון שלכם ברשתות חברתיות כגון הפייסבוק והאינסטגרם ושירות שליחת ההודעותמסנג'ר וסמס, הכל מתנקז למקום אחד בלבד – הוואצאפ. בדרך זו קל הרבה יותר לנהל אתהתקשורת עם הלקוחות הקבועים, הלידים החדשים, הלקוחות הפוטנציאלים המתעניינים ולקוחות אשר מתקשרים לשאול שאלה או לברר דבר מה בשירות הלקוחות. כמו כן, שיווק בוואטסאפ הופך נוח, קל ויעיל כל כך באמצעות אוטומציות לוואטסאפ ולכם יש הרבה יותרזמן פנוי לניהול שוטף של העסק, או בילוי עם המשפחה והילדים.

מהיאוטומציה?

בעידן ה- AI אנו נעזרים בבוטים פשוטים או מורכבים על מנת לתת מענה מיידי, זמין24/7 ויעיל מאד לציבור הלקוחות, או נעזרים בו בעצמנו כמנהלי העסק לצפייה ומעקב אחר התקדמות הפעילות העסקית. אוטומציה יכולה לדוגמא לייצר עבורכם שיווק בתפוצה רחבה (לידים קרים ) לקהל יעד מסויים, לתת מענה אוטומטי ללקוח שיצר קשר בעקבות קמפיין (לידים חמים ) או לתת מענה ראשוני ללקוח אשר מתקשר לברר דבר מה או שיש לו שאלה. מערכת יעילה ומהירה זו מאפשרת לנו את היתרונות רבים, להלן מספר יתרונות בולטים:

·  מענה 24/7 – גם בשתיים בלילה וגם בשבת, גם בשיא הלחץ וגם כשאתם ישנים בשלווה, המענה האוטומתי עונה לכולם ולא מפספס שום לקוח עם בעיה או מתעניין פוטנציאלי. על פי הצרכים והרצונות שלכם המענה יכול לספק מידע ראשוני, לנתב את השיחה לנציג המתאים, להעניק ללקוח פתרון מיידי, לדוגמא, לעזור לו לעשות דבר מה שהוא מתקשה בו, כמו למשל להכנס לחשבון שלו או לשחזר סיסמא ועוד.

 

·  תמיד אדיב, תמיד נעים – אנחנו הישראלים מאד אוהבים שמעניקים לנו שירות עם חיוך והמענה האוטומטי בהחלט מעניק זאת וגם מעביר מידע רלוונטי בצורה הברורה, העניינית והמיטביתביותר לכל לקוח בדיוק באותן המילים בצורה המהימנה ביותר, בלי לשכוח פרטים חשובים,בלי לטעות.

 

· שיווק אוטומתי – ישלכם מוצר חדש? שירות חדש? יוצאים בקמפיין או במבצע הנחות? אין בעיה, כל הלקוחותשלכם יהיו מיודעים מיידית בלחיצת כפתור. כל שעליכם לעשות זה לנסח את ההודעה, לקבוע את השעה ( לדוגמא, מחר בשבע בבוקר ) וכל הלקוחות שלכם מקבלים אותה וההזמנות מתחילות לזרום לבית העסק.

 

·  התאמה אישית – חברת Smart send מציעה פתרונות רבים המתאימים לכל עסק בנפרדועוזרים לו להתייעל. ישנם עסקים הזקוקים לניהול צוותים יעיל יותר, ישנם עסקים שזקוקים למענה אוטומתי מפורט ואמין יותר, וכדומה.

 

·  הקלה משמעותית בעומס והפחתת לחץ – כל הפניות מצד הלקוחות מנותבות למקום אחד ולא ניתן לפספס או 'לשכוח' אף אחד. אתם או הנציגים השונים שלכם תעניקו להם מענה מהיר ומדוייק הרבה יותר, העומס יורד, כל בעיה מטופלת במהירות והיעילות משודרגת לרמה אחרת לגמרי.

אוטומציות לדוגמא

חברת Smart send מסייעת לכם להתאים את כל התוכנות והאפליקציות שבית העסק שלכם נעזר בהם ונתמך על ידיהם, לדוגמא:

-  אתרי אינטרנט מבוססי וורדפרס

- ויקס

- שופיפיי shopify

- ווקומרס ( woocommerce  

מנדיי Monday

פאואר לינק Powerlink

- גוגל קלנדר

- חתימות דיגיטליות

- חשבוניות דיגיטליות ירוקות דוגמת morning

- אימיילים

- סמס  ומסנג'ר

 

איך האוטומציה מסייעת לעבודת צוות טובה יותר?

יש לכם צוות מדהים? באמצעות אוטומציות שונות תוכלו לחלק ביניהם אתהעומס בצורה יעילה יותר, להפנות לכל גורם מקצועי את המשימות המתאימות לו, לעקובאחרי התקדמות הטיפול ולוודא שכל פניה קיבלה מענה הולם. כך תוכלו לצפות מכל מקום בפעילות העסקית שלכם ללא קושי.

איך אנחנו יכולים לעזור?

חברת Smart send מייעלת ומשפרת עבור בית העסק שלכם את נושא שיווק בוואטסאפ, שילוב והטמעת אוטומציות לוואטסאפ באמצעות תוכנת וואצאפ פשוטה וקלה לשימוש גם עבורכם וגם עבור הלקוחות שלכם. אתם נהנים מניהול פשוט ונוח הרבה יותרשחוסך לכם זמן, כסף ודאגות ואילו הלקוחות שלכם זוכים לשירות נפלא על ידי מענהאוטומטי המנתב את הבקשות שלהם לנציג המתאים ביותר לטיפול בבקשה ובכך מעניק להםטיפול מהיר ואדיב. האוטומציה פעילה 24/7 ביממה, מעניקה מידע רלוונטי או פותרת בעיות קלות גם בזמן שאתם ישנים או מבלים עם המשפחה והילדים, ומאפשרת לכם גם קשרילקוח טובים יותר וגם ניהול משימות יעיל ומהיר יותר.